www.dovido.hr
Trebate li pomoć? info@dovido.hr

Često postavljana pitanja

Mogu li narudžbu stvoriti i putem e-maila ili telefona?

Da, narudžbu možete stvoriti putem e-maila ili telefona. U tom slučaju pripremite šifru proizvoda navedenu u katalogu pod nazivom proizvoda koji ste odabrali.

Kako mogu platiti narudžbu?

Narudžbu možete platiti pouzećem (platit ćete pri preuzimanju pošiljke gotovinom ili karticom), ili online plaćanjem karticom prilikom stvaranja narudžbe.

Kada će mi biti dostavljena moja narudžba?

Nakon što stvorite svoju narudžbu, sve proizvode moramo naručiti kod dobavljača koji ih zatim proizvede. Standardno vrijeme isporuke je 6 - 9 radnih dana od stvaranja narudžbe. Informacije o roku isporuke uvijek ćete naći kod pojedinih proizvoda.

Koliko košta dostava robe?

  • Za narudžbe u iznosu većem od 1.130 kn, dostava je besplatna.
  • Pri online plaćanju robu dostavljamo putem tvrtke i cijena iznosi 44 kn.
  • Ako platite pri preuzimanju pošiljke, cijena dostave iznosi 44 kn + nadoplata za plaćanje pouzećem 8 kn.

Kako će mi biti isporučena pošiljka?

  • Svaku narudžbu šaljemo kurirskom službom.
  • O otpremi narudžbe dobit ćete e-mail dan prije isporuke narudžbe. Na dan isporuke dobit ćete e-mail ili SMS poruku s vremenskim okvirom kada će kurir doći.

Mogu li promijeniti ili dopuniti svoju narudžbu?

Narudžba se može mijenjati ili dopunjavati samo dok nije otpremljena. To možete učiniti putem e-maila ili telefona. Morate znati broj svoje narudžbe kako bismo je mogli identificirati.

Kako mogu stornirati moju narudžbu?

Kupac ima pravo stornirati naručenu robu ili uslugu u roku od 24 sata od sklapanja kupoprodajnog ugovora bez naknade za otkazivanje kod robe koja je proizvedena po narudžbi.

Kako postupati pri reklamaciji robe?

Ako imate pitanja vezana za reklamaciju oštećene robe, ne ustručavajte se kontaktirati nas. Služba za kupce je tu za Vas radnim danima od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00 sati na broju telefona +421 911 430 429 ili na e-mail adrese info@dovido.hr samo na engleskom jeziku.

Mogu li vratiti robu?

Da, nekorištenu i neoštećenu robu možete vratiti u roku od 14 kalendarskih dana od dana preuzimanja robe. Detaljnije informacije možete saznati u odjeljku uvjeti poslovanja ili kontaktirajte našu službu za kupce.

Nisam dobio potvrdu narudžbe na e-mail

Ponekad se dogodi da potvrda narudžbe ode u Spam ili Promocije, pa je potrebno provjeriti ove pretince. Ako ni tamo ne pronađete e-mail, obratite nam se putem telefona ili e-maila i mi ćemo rado potvrditi Vašu narudžbu.

 

 


Besplatna dostava Besplatna dostava iznad 1 130,00 kn.
Artikli su na zalihi Artikli su na zalihi otpremamo odmah
Najširi asortiman Najširi asortiman tapeta i dekoracija
Program lojalnosti Program lojalnosti za registrirane kupce